Najnowszy post

Muzyczna Siódemka #2


W tym tygodniu nie miałam dużo czasu na słuchanie muzyki, dlatego ponownie przychodzę do Was z wyjątkowym postem. Dzisiaj w Muzycznej Siódemce najlepsze piosenki z soundtracków.



            W tym poście prym będzie wiódł serial …


Serial Lucyfer rozczarował mnie fabularnie. Wątki kryminalne są okrojone,  przewidywalne i mało ciekawe. Gra aktorska Lauren German jest bardzo słaba. Moim zdaniem jest najgorszą aktorką w obsadzie. Natomiast plusem tego serialu jest Lucyfer grany przez Toma Ellisa. Jego wygląd idealnie pasuje do granej przez niego postaci. A dzięki jego angielskiemu akcentowi – miękną kolana. Dialogi Lucyfera są zabawne i refleksyjne. Najbardziej podoba mi się jego wewnętrzna batalia i odkrywanie swojej prawdziwej natury... Tak! Diabeł też się może zastanawiać czy jest dobry!
Świetną postacią jest też dr. Linga Martin, która pomaga Lucyferowi odnaleźć się w ludzkim świecie. W tej roli występuje Rachael Harris, którą możemy kojarzyć z drugoplanowej roli w „Suits” (Bardzo polecam serial „W garniturach”. Zakochacie się.)
Soundtrack z „Lucyfera” jest jednym z najlepszych soundtracków serialowych. Ta muzyka naprawdę rekompensuje nijaką fabułę i bohaterkę Lauren German grającą tylko jedną miną. 

 1.      Elle King – Were the devil don’t go.





2.      Cage the Elephant -  Ain't No Rest For The Wicked





3.      Lucifer – Main Theme 





4.       Royal Deluxe – I’m a wanted man





1.      Devils – Say hi






Gra o tron to już serial kultowy. Kopalnia nowych talentów. Scen których do tej pory w żadnym innym serialu  nie było. Brutalność, bezpretensjonalna przemoc, brak tabu, duża ilości erotyki i … świetna ścieżka muzyczna będąca tłem historii. Finałowy odcinek szóstego sezonu podkreślił dlaczego tak niezbędna jest muzyka w ekranizacjach.  I chociaż prawie każdy uważa, że „ Light of seven” jest najgenialniejszym tłem do wydarzeń w Słonecznej Przystani i najbardziej charakterystycznym utworem całego sezonu, jak i nie serialu; to  mi z tego odcinak najbardziej spodobała się muzyka z ostatniej sceny. 

6.      Game of Thrones - The Winds of Winter





Macie tak czasami, że nie oglądacie jakiegoś serialu, ale i tak shippujecie postacie? Nie znając zarysu historii ani wydarzeń. Jak tam mam. I dzięki temu, że kiedyś natknęłam się na filmik związany z Clarke i Bellamem znalazłam tą cudowną muzykę pochodzącą z The 100.

7.      The 100 - Take A Life With Me





***

I na koniec… 



O Barso Re

Barso Re
Recommended Posts × +

4 komentarze:

  1. Chciałam się zabrać za Lucifera, obejrzałam jeden odcinek, ale mnie nie wciągnął, więc odpuściłam. Zwłaszcza, że nie ma zbyt dobrych opinii. Zaciekawiłaś mnie tym soundtrackiem, przesłucham sobie :)
    szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial jest średni. Jest dużo lepszych seriali, jednak jak wspomniałam - soundtrack z „Lucyfera” jest jednym z najlepszych soundtracków serialowych. Dzięki tym piosenkom chcesz po prostu poczuć się bad assem.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ja polubiłam Lucyfera. Może nie jest to serial najlepszy, ale z chęcią go oglądałam. A może głównym powodem, dla którego oglądałam jest właśnie główny bohater? :)Zgodzę się z Tobą co do Lauren German, jej bohaterkę mógłby kto inny grać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główny bohater jest fenomenalny. Gdyby nie on - nie oglądałabym tego serialu.

      Usuń

Kłamałabym mówiąc, że nie interesują mnie komentarze. Umiem zmierzyć się z konstruktywną krytyką, ale przyjmę także miłe słowa. Wasze komentarze to wynagrodzenie mojego wysiłku, także jeżeli chcesz się odezwać – pisz!