Najnowszy post

Muzyczna Siódemka #4


           

       Przychodzę do Was dzisiaj z mieszkanką muzyczną! Znajdziecie tu mocne, rockowe brzmienia, amerykański rap i melancholijne, spokojne utwory. Koniecznie napiszcie, które piosenki najbardziej przypadły Wam do gustu i pochwalcie się od których utworów byliście uzależnieni w tym tygodniu.  
         Zapraszam! 


1.      Dorothy – Raise Hell


2.      Dorothy – Wicked Ones







3.      Luke Sital – Singh – I have been a fire


4.      Luke Sital – Singh – Lilywhile Fire




5.      LP – Lost on You







6.      Clean – Suker For Pain





7.      The Pretty Reckless – Have Knows 



O Barso Re

Barso Re
Recommended Posts × +

13 komentarze:

  1. Znam tylko jedną piosenkę, a mianowicie szóstą pozycję. Spodobały mi się dwie pierwsze piosenki Dorothy, więc myślę, że w wolnym czasie posłucham innych utworów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorothy ma świetny głos! Pobrzmiewa w nim moc i siła.

      Usuń
  2. Bardzo lubię Dorothy, ostatnio wydała nową płytę. The Pretty Reckless nie słucham, ale stylówka Taylor zawsze robi na mnie wrażenie.
    Pozdrawiam, http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taylor jest bardzo zawadiacka. Podoba mi się jak maluje oczy, chociaż mi by taki makijaż nie pasował :/

      Usuń
    2. Mi też, nawet nie próbuję. Wyglądałabym jak panda, która uciekła z ZOO :D

      Usuń
    3. Ale jej całkiem do twarzy :)

      Usuń
    4. Jej bardzo pasuje i taki mocny makijaż i taki wyzywający strój :D

      Usuń
  3. Znam tylko pozycje 7 :) Jednak mamy inny gust, więc pewnie dlatego tak mało kojarzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię różnego rodzaju muzykę. Może następnym razem trafię w twój gust :D

      Usuń
  4. Nie znałam żadnej z tych piosenek, ale kurczę, to idealna składanka do biegania! :D

    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do tej składanki nie biegałam, ale kto wie... może przy akompaniamencje Dorothy lub soundtracku z "Suicide Squad" dostanę skrzydeł :D

      Usuń
  5. Uwielbiam ,,Sucker for pain" ♥ Chętnie również posłucham reszty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta piosenka bardzo wpada w ucho. Najbardziej mi się spodobała z całego, dobrego soundtracku "Legionu Samobójców".

      Usuń

Kłamałabym mówiąc, że nie interesują mnie komentarze. Umiem zmierzyć się z konstruktywną krytyką, ale przyjmę także miłe słowa. Wasze komentarze to wynagrodzenie mojego wysiłku, także jeżeli chcesz się odezwać – pisz!