Najnowszy post

Muzyczna Siódemka #5



Ten tydzień jest dość ciężki, ale te piosenki „pomagały” mi każdego dnia. Przepraszam za zaległości na Waszych blogach. Jak widzicie nawet własnego trochę zaniedbałam. Zaległości u Was nadrobię w najbliższym czasie :*



1.      James Bay – Need the sun to break


‘I'm half way gone
Sleepless I'm battle worm’




 2.      Mad World – Gary Jules

‘And I find it kinda funny, I find it kinda sad
That dreams in which I'm dying are the best I've ever had.’



3.      Mirel Wagner – What Love Looks Like 

‘My body is framed
My soul is stained
All things good
Will be washed away’



4.        Damien Rice - 9 Crimes

‘It's the wrong time
For somebody new’ 



5. Agnieszka Chylińska - Królowa łez

'To cała ja
To właśnie ja
Królowa łez
Królowa strat' 



6. Maria Peszek - Ej Maria 

I dziwną słabość masz
Do niebezpiecznych
Myśli '


7. Katarzyna Groniec - Będę z Tobą

'Ty przed Tobą świat,
za Tobą ja,
a za mną już nikt'





O Barso Re

Barso Re
Recommended Posts × +

17 komentarze:

  1. Dziękuję za porcję dobrej muzyki do porannej kawy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następną niedzielę będzie kolejna dawka!

      Usuń
  2. Spodobała mi się pozycja 2 i Chylińska. Już słyszałam o tej piosence, ale jakoś ciągle zapominałam, aby jej przesłuchać. Chociaż wolę jej starsze piosenki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że "Mad World" Ci się spodobał. Genialna piosenka!

      Usuń
  3. Też niedawno przesłuchałam najnowszy kawałek Chylińskiej (sentyment, bo O.N.A), średni, a teledysk kompletnie mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teledysk mi się akurat podobał. Gorszy nakręciła Maria Peszek - "Ej Maria". Tego teledysku naprawdę nie da się oglądać.

      Usuń
    2. Nie widziałam i chyba nie obejrzę, skoro mnie przed nim ostrzegasz :)

      Usuń
    3. W tym teledysku przyjemny dla oka jest tylko blondyn odgrywający rolę ukochanego Marii.

      Usuń
  4. U mnie też ostatnio Chylińska w głośnikach, chociaż nie jest to już to samo co kiedyś O.N.A. ale sentyment pozostał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wolę Chylińską w mocnym brzmieniu. Jakoś pop do niej za bardzo nie pasuje.
      O.N.A. - "Kiedy powiem sobie dość" - Piosenka do której wracam coraz częściej.

      Usuń
  5. Wchodzę na twojego bloga i od razu wita mnie świetny post - akurat szukałam czegoś, co trochę odświeży moją playlistę i proszę bardzo, kilka świetnych piosenek :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga z recenzjami :)
    planeta-recenzji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłą niedzielę kolejna lista bardzo dobrych piosenek! Koniecznie będziesz musiała się z nimi zaznajomić :D

      Usuń
  6. Świetna muzyka. Przynajmniej mam co posłuchać w ten wtorkowy dzień, który na szczęście mam cały dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te chwile dla siebie musisz jak najlepiej wykorzystać!

      Usuń
  7. Oj muzycznie nie mój klimat, ale why not :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie rezygnuj! Z czasem - gwarantuję - coś dla siebie znajdziesz!

      Usuń

Kłamałabym mówiąc, że nie interesują mnie komentarze. Umiem zmierzyć się z konstruktywną krytyką, ale przyjmę także miłe słowa. Wasze komentarze to wynagrodzenie mojego wysiłku, także jeżeli chcesz się odezwać – pisz!