Najnowszy post

Muzyczna Siódemka #6

           „Muzyczna siódemka” miała być cyklem cotygodniowym. Niestety w ostatnim okresie było ciężko z czasem i weną twórczą nawet na napisanie takiego krótkiego posta, ale wracam dość nietypowo... W dzisiejszej „Muzycznej siódemce” nie zagości siedem utworów, ale znacznie więcej! 
      Zapraszam! Mam nadzieję,  że każdy z Was znajdzie tu coś dla siebie!

1.      Barns Courtney – Fire



2.       Rodrigo Amarante - Narcos TuyoHozier - It Will Come Back



3.      Hozier - It Will Come Back


4.      Kaleo - No Good


5.      Lord Huron - The World Ender


6.      Major Lazer - Too OriginalOdetta Hartman - Shadow Puppets



7.     Mahmut Orhan - Feel feat. Sena Sener


8.      Mirel Wagner - The Dirt


9.      Odetta Hartman - Shadow Puppets


10.      Rag'N'Bone Man – Human



11.      Rag'N'Bone Man - Lay My Body Down



12.      The Walking Who - With Roses



13.      Walking On Cars - Speeding Cars



14.      Wynonna Earp - Tell That Devil





O Barso Re

Barso Re
Recommended Posts × +

8 komentarze:

  1. Zawsze coś znajdę dla siebie w tych Twoich zestawieniach, a dzisiaj doszłam już do 10 pozycji i nic nie zwróciło aż tak bardzo mojej uwagi. Jedynie pozycję 7 dosłuchałam do końca; znajoma piosenka i jakoś przyjemnie się słuchało. Ale po tych dziesięciu pozycjach znalazłam piosenkę, która mi się spodobała, a mianowicie pozycja 13, którą już sobie zapisuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że znalazłaś choć jedną piosenkę dla siebie! Te piosenki - z różnych powodów - towarzyszyły mi przez trzy tygodnie mojego życia, także zestawienie bardzo mieszane. Ja uzależniłam się od Rag'N'Bone Man. Jego piosenka "Human" szczególnie trafiła w moje serce.

      Usuń
  2. Chętnie przesłucham, jak wszystkie piosenki które dodajesz. Bardzo lubię tą serię na Twoim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam nadzieję, że znajdziesz coś dla siebie!

      Usuń
  3. Znów nie kojarzę żadnej z nich, bo to niestety nie moje klimaty :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo przyzwoicie jak na jesienne wieczory :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ''Rag'N'Bone Man – Human'' strasznie lubię! ♥
    Teraz, gdy przesłuchałam sobie ''Hozier - It Will Come Back'' również bardzo mi się spodobało :>
    Lubię tego typu posty, dają coś innego niż tylko same recenzje książek :D
    Pozdrawiam!

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń

Kłamałabym mówiąc, że nie interesują mnie komentarze. Umiem zmierzyć się z konstruktywną krytyką, ale przyjmę także miłe słowa. Wasze komentarze to wynagrodzenie mojego wysiłku, także jeżeli chcesz się odezwać – pisz!